Üldtingimused
Käesolevad müügitingimused kohalduvad Kingid.ee veebipoes (edaspidi müügitingimuses tooduna Veebipood) müüdavatele kaupadele ja pakutavatele teenustele. Kaupade ja teenuste ostmisel juhindutakse Veebipoe müügitingimustest, millega on ostjal võimalik tutvuda enne ostu sooritamist.
Kaupade ja teenuste hinnainfo
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning need on kuvatud koos käibemaksuga. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tagastused
Meie tagasimakse- ja tagastuspoliitika kehtib 14 päeva. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me teile pakkuda täielikku tagasimakset ega vahetust.
Tagastuse saamiseks peab teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.
Mitut liiki kaubad on tagastamisest vabastatud. Kiiresti riknevaid kaupu, nagu toit, lilled, ajalehed või ajakirjad, ei saa tagastada. Samuti ei aktsepteeri me tooteid, mis on intiim- või sanitaarkaubad, ohtlikud materjalid või tuleohtlikud vedelikud või gaasid.
Täiendavad mittetagastatavad kaubad:
- Kõik kaubad, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist
- Kinkekaardid
- Allalaaditavad tarkvaratooted
- Mõned tervise- ja isikliku hügieenitarbed
- Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.
- Palun ärge saatke oma ostu tagasi tootjale.
- On teatud olukordi, kus raha tagastatakse ainult osaliselt:
Ilmsete kasutusjälgedega raamat
CD, DVD, VHS-kassett, tarkvara, videomäng, kassett või vinüülplaat, mis on avatud.
Tagastamisele ei kuulu:
Tagastada saab ainult tavahinnaga kaupu. Allahinatud kaupu ei saa tagastada. Kõik esemed, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
Tagastamise protsess:
Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest. Kui teie tagastus kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud päevade jooksul automaatselt krediit tagasi.
Hilinenud või saamata jäänud tagasimaksed
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot. Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse. Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega. Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel oma tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust e-posti kaudu.
Vahetused
Vahetame esemed välja tasuta välja ainult siis, kui need on defektsed. Kui te olete saanud defektse kauba, siis saatke meile defektsest tootest foto koos e-kirjaga ning kirjeldage probleemi sisu. Kirjade läbivaatus toimub läbi kolme tööpäeva jooksul ning õigustatud tagastuse puhul saadame teile tagastusinfo. Vahetuskauba paneme teele, kui vahetatav kaup on jõudnud meieni. Kui klient tellis vale suuruse, siis vahetuse saatekulud tasub klient. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamiskulud. Olenevalt teie elukohast võib aeg, mis kulub teie vahetatud toote teieni jõudmiseks, erineda. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamiskulud.
Kingitused
Kui kaup saadeti teile kingitusena kolmanda isiku poolt, siis saate saadetise tagastada, saadetise tagastussumma kuulub sel juhul tagastamisele ostu sooritanud isikule.
Vajate abi?
Täiendava info saamiseks võtke meiega ühendust telefoni või e-posti teel. Vastame kõnedele E-R 9:00-17:00.