Käesolevad müügitingimused kohalduvad Kingid.ee veebipoes (edaspidi müügitingimuses tooduna Veebipood) müüdavatele kaupadele ja pakutavatele teenustele.
Kaupade ja teenuste ostmisel juhindutakse Veebipoe müügitingimustest, millega on ostjal võimalik tutvuda enne ostu sooritamist.
Kaupade ja teenuste hinnainfo
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Ülevaade
Meie tagasimakse- ja tagastuspoliitika kehtib 14 päeva. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me teile pakkuda täielikku tagasimakset ega vahetust.
Tagastuse saamiseks peab teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.
Mitut liiki kaubad on tagastamisest vabastatud. Kiiresti riknevaid kaupu, nagu toit, lilled, ajalehed või ajakirjad, ei saa tagastada. Samuti ei aktsepteeri me tooteid, mis on intiim- või sanitaarkaubad, ohtlikud materjalid või tuleohtlikud vedelikud või gaasid.
Täiendavad mittetagastatavad kaubad:
- Kõik kaubad, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist
- Kinkekaardid
- Allalaaditavad tarkvaratooted
- Mõned tervise- ja isikliku hügieenitarbed
- Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.
- Palun ärge saatke oma ostu tagasi tootjale.
- On teatud olukordi, kus raha tagastatakse ainult osaliselt:
Ilmsete kasutusjälgedega raamat
CD, DVD, VHS-kassett, tarkvara, videomäng, kassett või vinüülplaat, mis on avatud.
Kõik esemed, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
Tagastused
Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
Kui teid kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud päevade jooksul automaatselt krediit.
Hilinenud või saamata jäänud tagasimaksed
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.
Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega.
Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel oma tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil {email address}.
Müügiesemed
Tagastada saab ainult tavahinnaga kaubad. Müügiesemeid ei saa tagastada.
Overview
Ülevaade
Meie tagasimakse- ja tagastuspoliitika kehtib 14 päeva. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me teile pakkuda täielikku tagasimakset ega vahetust.
Tagastuse saamiseks peab teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.
Mitut liiki kaubad on tagastamisest vabastatud. Kiiresti riknevaid kaupu, nagu toit, lilled, ajalehed või ajakirjad, ei saa tagastada. Samuti ei aktsepteeri me tooteid, mis on intiim- või sanitaarkaubad, ohtlikud materjalid või tuleohtlikud vedelikud või gaasid.
Täiendavad mittetagastatavad kaubad:
- Kõik kaubad, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist
- Kinkekaardid
- Allalaaditavad tarkvaratooted
- Mõned tervise- ja isikliku hügieenitarbed
- Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.
- Palun ärge saatke oma ostu tagasi tootjale.
- On teatud olukordi, kus raha tagastatakse ainult osaliselt:
Ilmsete kasutusjälgedega raamat
CD, DVD, VHS-kassett, tarkvara, videomäng, kassett või vinüülplaat, mis on avatud.
Tagastused
Kõik esemed, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
Kui teid kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud päevade jooksul automaatselt krediit.
Hilinenud või saamata jäänud tagasimaksed
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.
Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.
Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega.
Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel oma tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil {email address}.
Müügiesemed
Tagastada saab ainult tavahinnaga kaubad. Müügiesemeid ei saa tagastada.
Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.
Sale items
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Exchanges
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
Shipping returns
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.